کامپر، نیویورک اِستودیو 22، بارسلونا، اسپانیا

کفشهای کامپر شاد، جذاب و غیر معمول، با دوام، و از همه مهمتر، محکم هستند ــ و سازنده، که در جزیرهی مایورکا واقع شده است، به سختی تلاش میکند که قواعد زندگی بر اساس عوامل محیطی را ترویج کند. اوله آرمنگول، سرپرست اِستودیو 22، یکی از اولین فروشگاههای کفش کامپر را طراحی کرد و درباره تجربهاش اظهار میدارد: «همکاری با شرکتی که خیلی خاص است و چنین مسیر روشنی ایجاد کرده که یک سر و گردن برتر از مدهای خیابانی باقی میماند و اساس هنری خود را با کیفیت همراه میسازد، چالشی ارزشمند است.»
مبارزهی بازاریابی تا اندازهای مبهم است، که اساساً محصول را حذف میکند، و روی سبک زندگی سادهی روستایی اسپانیایی تمرکز دارد. مبارزات تبلیغاتی، مشتری کامپر را افزایش میدهد در عین حال از منحصر به فرد بودن و مسائل محیطی و محلی حمایت میکند بدون نادیده انگاشتن مشکلات جهانی که در فروشگاهها به همین شکل منعکس شدهاند. کامپر ماگولوگ موضوعاتی مثل جنگلبانی را تحت پوشش قرار میدهد و نیز مبارزه علیه ماشین؛ شعار آنها این است «قدم بزنید، ندوید!» رعایت منحصر به فرد بودن در طراحی بی مانند هر فروشگاه بیان شده است؛ هرگز هیچ طرحی تکرار نشده است.
شرکت طراحی اِستودیو 22 واقع در بارسلونا در دهه 1960 به وسیله آرمنگول، یک فرد چندحرفهای که در عکاسی، طراحی گرافیک، و طراحی داخلی کار میکند، تأسیس شد. شرکت وی گروهی از پروژههای بینالمللی و ملی را طراحی کرده است. در سال 1981، از اِستودیو 22 درخواست شد که مکان فروش را برای کامپر در یک فروشگاه بزرگ طراحی کند. از هنگام اولین سفارش، زنجیره ای از طراحیهای اداری برای کامپر شامل طراحی دفتر کار در اینکا، مایورکا در سال 1984 انجام شده است. در حقیقت، اِستودیو 22 بیش از نود فروشگاه به علاوه ی شش کارخانه ی کامپر را با همکاری همه دپارتمانهای شرکت انجام داده است، شامل بازاریابی، تبلیغات، و گرافیک، با طراحان خارجی مثل طراح گرافیک بریتانیایی نِویل برادی و طراح محصول اسپانیایی خاویر مارسیکال.
طراحیهای فروشگاه بر اساس گروهی از قواعد تکراری هستند. چوبهای طبیعی و مواد ساختمانی برای عناصر اصلی معماری استفاده شده بود. تضادهای متعارف نورپردازی فروشگاه و روشهای نمایش ابتدایی در فروشگاه نیویورک روی یک میز مرکزی در فروشگاه یا ردیفهایی از قفسههای محکم عرضه شد.
طراحی داخلی، مکمل گرافیکهای چشمگیر و پوسترهای تبلیغاتی شده است. رنگ قرمز هر فروشگاه و طرح داخلی آن را تحت کنترل میگیرد. در فروشگاه نیویورک، چراغهای گنبدی استیل اینگو مورِر به رنگ قرمز شده و فضای ساده را تحت تأثیر قرار میدهد. استفاده اغراق آمیز از اندازه، همانگونه که در چراغهای بیش از اندازه بزرگ مورِر به کار رفته است، فضای خطی ساده که بسیاری از انبارهای تبدیل شده در نیویورک را در بر میگیرد.

ویژگیهای علامت تجاری فروشگاه کامپر گرافیکهای قوی و راههای نوین نمایش محصول هستند. در اینجا، کفشها روی یک سکوی مرکزی با اندازهی بزرگ به نمایش گذاشتهاند.
گرچه کامپر اکنون بیش از یکصد فروشگاه در سراسر جهان دارد، دقت شده تا به اولویتهای نامحسوس فرهنگی در هر کشور توجه شود، برای نمونه مجموعهای ویژه، مانند پاریس، و یک فضای داخلی برای هماهنگی یا تضاد در لندن، جایی که کفشها به بستهای ولکرو که به صورت افقی در سرتاسر دیوار قرار دارند، وصل شدهاند. این رویکرد لطیف، ویژگی خاص محصول را تقویت میکند، که هنوز در یک کارخانه با مدیریت خانوادگی در مایورکا ساخته میشود. آشکار است که سبک بدون تغییر کامپر تولید کفشهایی است که برای مشتریان جذاب است که از پوشیدن کفشهایی با دوام با ظاهر فوق العاده لذت می برند، کفشهای کامپر به گونهای طراحی شدهاند که دوام داشته باشند، و این جاذبهای قوی است برای مشتریهایی که کیفیت را در کنار مد قرار میدهند.