والتر گروپیوس خانه‌ی گروپیوس، ۱۹۳۷
فرانک لوید رایت خانه ی سترجس، ۱۹۳۹

فروشگاه مبلمان ارم، اثر الهام مولانوروزی

طراحی این فروشگاه بر مبنای 2 اصل شکل گرفته بدین صورت که داخل فروشگاه از بیرون تا حدودی قابل رویت باشد که صرفا نمایانگر کاربری فروشگاه باشد و در عین حال کاملا باز نباشد با این هدف که باعث جذب مشتریان به داخل فروشگاه شود، طراحی ویترین‌ها و دیگر فضاها به‌گونه‌ای طراحی شده که هر کدام تداعی کننده‌ی بخشی از فضـای منزل باشد با این هدف که درخواست کارفرما و استراتژی کلی فروشگاه بر مبنای فروش کانسپت به مشتریان می‌باشد.
تنوع فضایی در دکوراسیون و بهره‌گیری از فرم‌ها و متریال‌ها و مبلمان‌ها در محیط داخلی فضا را به شکلی تاثیر‌گذار شکل داده که مشتریان جذب به خرید کانسپت‌های مدرن و چیدمان‌های به روز از فروشگاه شوند.

معماری معاصر ایران: تجاری،طراحی داخلی

_____________________________________

نام پروژه : فروشگاه مبلمان ارم
عملکرد : فروشگاه مبلمان
معماران اصلی : الهام ملانوروزی
کارفرما : جناب اقای حمید کریم نژاد
تهیه نقشه های فاز 2 : الهام ملانورزی
آدرس پروژه : مشهد-بلوار وکیل اباد – خیابان هفت تیر- نبش هفت تیر 8 – برج تجاری اداری ارمیتاژ
طول جغرافیایی : 19 متر
عرض جغرافیایی : 12 متر
مساحت/زیربنا : 230 متر مربع
طراحی و دکوراسیون داخلی : الهام ملانوروزی
مشاوران و اجرای نورپردازی :جناب اقای شالفروشان
اجرای پروژه : شرکت تولیکا
سرپرست کارگاه : جناب اقای اعلمی
نظارت پروژه : الهام ملانوروزی
تاریخ طراحی : 1/8/95
تاریخ شروع ساخت : 1/9/95
تاریخ پایان ساخت : 14/11/95
عکاسی پروژه : جناب اقای سپهر کریمی‌پور
بودجه‌ی کل : 100/000/000 تومان
برندهای محصولات مصرفی :
1) پارچه دیواری برند arte
2) مبلمان kuka
3) اکسسوری nic duysens

این پروژه اثری است از دفتر طراحی الهام مولانوروزی
برای مشاهده‌ی مشخصات و دیگر آثار دفتر طراحی الهام مولانوروزی در دانشنامه کلیک کنید.

منتشر شده در : جمعه, 20 دسامبر, 2019دسته بندی: طراحی داخلی, طراحی داخلی / تجاریبرچسب‌ها: