باغ فرهنگ، اثر صدیقه اسکندرپور، مهسا سعیدی زاده، پریسا شرافتی
افوریا، اثر احمد صفار

شرکت تومیدئی اس.پ.آ

شرکت تومیدئی اس.پ.آ در سال 1958 در پره­داپّیو دی رومانیا تأسیس شد و ظرف مدت پنجاه سال فعالیت در عرصه­ی مبلمان به تولیدکننده و طراح مهمی بدل شده است. طی این مدت زمان تومیدئی توانست با تغییرات سریع و ریشه­ای در طراحی مفهوم خانه، زندگی خانواده­ها و مبلمان به کار رفته در خانه­ها را تغییر داده است.

پژوهش مستمر برای کشف راه­حلهای بدیع در مورد مبلمان خانگی نیازمند فعالیت مستمر و داشتن پشتکار و انگیزه­ی فراوان بود. تومیدئی علاوه بر دارا بودن خصیصه­های یادشده اقدام به تقویت آنها کرده و کارخانه­ی مدرن و مجهزی با حدود 100 نفر کارمند در مساحتی نزدیک به پانزده هزار متر مربع احداث کرده است. کارخانه­ی تولیدی که به بهترین صورت ممکن مدیریت می­شود، دارای خط تولید ساخت زنجیره­ای است که بهترین کیفیت محصول تولیدی را تضمین می­کند.

شرکت تومیدئی موفق به دریافت UNI EN ISO 9001 نیز شده است. مدیریت خانوادگی این شرکت با حداکثر میزان نیروی انسانی به مناسبات و ارتباطهای درونی و بیرونی یاری می­رساند، و با هر هم­صحبت وارد دیالوگ مستقیم می­شود.

کیفیت بالا نیز در شمار دغدغه­های تومیدئی است و این مهم را با نظارت بر سلامت مشتریان به انجام می­رساند. این کار را تومیدئی از چندین سال پیش با کاربرد مواد محیط زیستی در ساخت محصولات خود به انجام رسانده است که کاملاً از قوانین اروپایی تبعیت می­کنند؛ در شمار این کاربردها می­توان به استفاده از اکوپانل همراه با چسب اشاره کرد که در آن از رنگهای محلول در فرمالدئید و آب استفاده می­شود و غیرسمی به حساب می­آید. این کار مانع از استنشاق حلالهای آلی در فضاهای داخلی اتاقها می­شود.

منتشر شده در : یکشنبه, 6 دسامبر, 2020دسته بندی: مقالاتبرچسب‌ها: