مرکز رسانه‌‌­­‌­­ای زمین کریکت لُرد
فیوچر سیستمز
انگلیس، لندن، 1999

باشگاه کریکت ماریلبون سنت منحصر به فرد حمایت از پروژه‌‌‌­­‌­­‌‌­­‌­­های نوآورانه‌‌‌­­‌­­‌‌­­‌­­ی معماری را در پیش گرفته است. پس از الحاقات ساختمانی که سِر مایکل هاپکینز و سِر نیکولاس گریمشاو به اطراف زمین افزودند، اینک پروژه‌‌‌­­‌­­‌‌­­‌­­ی شرکت فیوچر سیستمز (که لقب سِر و شوالیه ندارد، ولی به همان اندازه معروف است) آخرین اقدام برای اضافه کردن امکاناتی جدید به ورزشگاه است. این گام آخر در سیاست معماری ورزشگاه لرد، در سال 1995 از طریق یک مسابقه‌‌‌­­‌­­‌‌­­‌­­ی معماری برداشته و به عنوان نخستین ساختمان تمام‌‌‌­­‌­­‌‌­­‌­­ آلومینیومی و شبه‌‌‌­­‌­­‌‌­­‌­­مونوکوک (به معنای سازه‌‌‌­­‌­­‌‌­­‌­­ای که در آن پوسته‌‌‌­­‌­­‌‌­­‌­­ی خارجی عمده‌‌‌­­‌­­‌‌­­‌­­ی فشار را متحمل می‌‌‌­­‌­­‌‌­­‌­­شود، مانند بدنه‌‌‌­­‌­­‌‌­­‌­­ی هواپیما) در جهان اجرا شد. فیوچر سیستمز با دگرگونی شگفت‌‌‌­­‌­­‌‌­­‌­­انگیز جایگاه سرپوشیده‌‌‌­­‌­­‌‌­­‌­­ی پیشین که از استتیک کشتی‌های تفریحی پیروی می‌‌‌­­‌­­‌‌­­‌­­کرد، جدیدترین پیشرفت‌ها را در فناوری کشتی‌‌‌­­‌­­‌‌­­‌­­سازی به خدمت گرفته و زیباییِ به راستی فوق‌‌‌­­‌­­‌‌­­‌­­مدرنی را آفریده که هم از لحاظ نظری و هم از دید عینی، متعلق به دنیایی بیگانه است. این سازه که در پانزده متری بالای جایگاهِ ساخته‌‌‌­­‌­­‌‌­­‌­­شده به وسیله‌‌‌­­‌­­‌‌­­‌­­ی هاپکینز کامپتن و ادریچ (1991) در هوا معلق است، عظمت و روح جدیدی به ورزشگاه می‌‌‌­­‌­­‌‌­­‌­­بخشد و این سنتی‌‌‌­­‌­­‌‌­­‌­­ترین نهاد انگلیسی را به هزاره‌‌‌­­‌­­‌‌­­‌­­ی جدید انتقال می‌‌‌­­‌­­‌‌­­‌­­دهد. 120 خبرنگار می‌‌‌­­‌­­‌‌­­‌­­توانند با نشستن در طبقات مرکز رسانه‌‌‌­­‌­­‌‌­­‌­­ای، که جلو رستوران مخصوص آنان واقع است، از درون این غول یک‌‌‌­­‌­­‌‌­­‌­­چشم، نمای گسترده و خیره‌‌‌­­‌­­‌‌­­‌­­کننده‌‌‌­­‌­­‌‌­­‌­­ای به زمین بازی داشته باشند.