بازسازیِ شهری در منهتن

فضاهای آراسته و پیراسته، مقدمات ورود هنر را به یک خانه­‌ی دوبلکس واقع در پارک اونیو مهیا می­‌کنند.

ذوق مدرن را در این زوج می­‌توان به‌­آسانی تشخیص داد.
اما آنها در عین حال می‌­خواستند گنجینه‌­های دوره‌­های دیگر را نیز به کار گیرند،
به خصوص میراث اوایل قرن بیستم را.»

با دیدن سابقه‌­­ی همکاری با دو استاد برجسته ــ جی اسپکتر که شخصیتی افسانه‌­­ای بود و جفری بردفیلد که یک شخصیت افسانه‌­­ایِ زنده است ــ به مدت 18 سال در پرونده‌­­ی کاری‌­­‌­­اش، مطمئن بودم که دیگر وقتش رسیده است.» این مطلب از داگلاس اس. ؤیتلز است، طراح داخلی که شرکت تحت امر خودش را در سال گذشته در نیویورک افتتاح کرد. او دفتر بردفیلد را با دست پر ترک کرد ــ اولین مشتری خصوصی‌­­اش را هم در همان وقت پیدا کرد. این خانم مشتری اینطور گذشته را به یاد می‌­­آورد: «داگلاس را از موقعی که 12 سال داشتم به خاطر می‌­­آورم. آن وقت‌ها به والدینم کمک می‌­­کرد.» بعد از این که در سال 1994 ازدواج کردم، برای اجاره‌­­ی اولین خانه‌­­ام از او کمک گرفتم و همین طور او کمکم کرد تا آپارتمان جدیدمان را در پارک اونیو پیدا کنیم…»
این خانم که اکنون مادر چهار فرزند است، و همسرش یک سرمایه‌­­گذار، از ؤیتلز در خواست کرد که خانه‌­­ی دوبلکس 10 اتاق خوابه‌­­شان را «تمیز و مینیمال» بیآراید. ؤیتلز در مقابل قول داد که نتیجه‌­­ی کار «بازتاب قرن بیست و یکم باشد و مطابق با نیازهای آنها!»

کتابخانه‌­ی انجمن فرانتس کافکا، پراگ، جمهوری چک،